Tegoroczna edycja była wyjątkowo bogata i różnorodna. W szkolnych korytarzach pojawiła się wystawa poświęcona regulacji emocji – starannie przygotowana przez nauczycieli i uczniów, pełna inspirujących treści i pomysłów na to, jak lepiej rozumieć siebie i innych.
Uczniowie klas 1–3 mieli okazję wziąć udział w warsztatach, podczas których nie tylko grali w gry kooperacyjne, ale również tworzyli własne gniotki antystresowe i pisali afirmacje – krótkie, pozytywne zdania wzmacniające poczucie własnej wartości. To były zajęcia pełne śmiechu, skupienia i twórczej energii. Dodatkowo odbył się krótki wykład o tym, czym są emocje i jak możemy sobie z nimi radzić na co dzień – w domu, w szkole, w relacjach z rówieśnikami. Nie zabrakło też chwili wyciszenia – podczas treningu autogennego Schultza uczniowie uczyli się, jak się relaksować i uspokajać w trudnych momentach.
W trakcie przerw z wystawy i warsztatów mogli korzystać również starsi uczniowie z klas 4–8 – wielu z nich zatrzymywało się, czytało, rozmawiało i dzieliło się swoimi doświadczeniami. Było to piękne przypomnienie, że emocje są ważne, naturalne i dotyczą nas wszystkich – niezależnie od wieku.