D – DŁUGI WĄŻ
Dzieci tworzyły kolorowe węże z papieru. Ćwiczenie to było okazją do utrwalania ćwiczonych głosek. Każdy wąż był inny – jeden z głoską [cz], inny z głoską [sz], nie zabrakło trudnej głoski [r].
Dodatkowo wykonywaliśmy ćwiczenia oddechowe, dmuchając na węża i wprawiając go w ruch.
F – FRYZJER
Sala logopedy zamieniła się w studio fryzjerskie, a uczniowie w najlepszych fryzjerów. Dzieci przygotowały postaciom z papieru bajecznie kolorowe włosy. Następnie dmuchając z całej siły tworzyły fryzurę potarganą przez wiatr.
G – GIMNASTYKA BUZI I JĘZYKA
Zadanie to realizowane było w tygodniu, w którym wypadał Dzień Dinozaura. Z tej okazji uczniowie wykonali gimnastykę buzi i języka z ulubionymi dinozaurami.
N – NAJEDZENI
Najsmaczniejsze zadanie z projektu za nami. Uczniowie usprawniali artykulatory, pracowali nad pionizacją języka korzystając z pysznych paluszków, płatków kukurydzianych i ryżu.
Logopeda
Teresa Werno